Re: [MOEDE] Sindsyg ide :)

On Tue, Apr 02, 2002 at 10:29:29PM +0200, Erik Lange wrote:

> Er det for ambitiøst at gå efter størst antal installerede maskiner -
> punktum!

Det hjælper jo ikke hvis der ikke kommer nok newbies.
Det er snyd hvis fx. jeg tager en af mine maskiner med,
omend det kunne diskuteres om ikke standart maskiner
medbragt af garvede brugere tæller med, fx.
sun (har jeg ikke)
hp (har jeg ikke)
mac (har jeg heller ikke)
alpha (har jeg heller ikke)

> Altså - at lade nogle M$-freaks ta' opfordringen op, hvis de tør ;-)
>
> Det gælder selvføkgelig ikke at "snyde" med mirror-installationer, som man
> typisk gør i windows-verdenen, nej, det skal være en maskine af gangen ...
> Microsoft kommer jo snart med en kampagne imod UNIX-systemer - "Do you feel
> trapped ? We have the way out !" Bvadr LoL

Jeg vil foreslå at vi har et lokalt mirror af filerne, så er det
hurtigere at hente dem.

> Sådan et install-battle, ku' være en meget god anledning for at få nogle
> jounalister til selv at komme og se "how trapped we are" :-)
>
> - men kan Linux klare den udfordring, eller vil det gi' bagslag ?

Tja, det hele handler om vi kan få nok newbies til at komme.

JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]