Re: [MOEDE] Foredrag til Hovedbib

Ole Tange wrote:

> Det er der helt sikkert. Men tror du, de gider holde et foredrag på et
> niveau, hvor hr. og fru Jensen kan være med?
>
> Lad være med at stirre dig blind på, at du skal være ekspert på emnet, før
> du kan holde et foredrag.
<snip>

Her tænkte jeg egl. mest på de spørgsmål der sikkert kommer, lidt i
retningen af "I Exel plejer jeg at gøre sådan for at..., hvordan gør man
det i Kspread/Kregneark?". For der vil jeg ærligt talt være helt lost...

Men igen, det er jo så heller ikke værre end at jeg må svare med et "ved
ikke".

MVH

Thomas A. Frederiksen
--