Re: [MOEDE] Foredrag til Hovedbib

On Sat, 18 Aug 2001, Thomas A.Frederiksen wrote:

> Ikke noget problem, men der findes måske en eller to der kender mere til
> office-apps end jeg gør ?

Det er der helt sikkert. Men tror du, de gider holde et foredrag på et
niveau, hvor hr. og fru Jensen kan være med?

Lad være med at stirre dig blind på, at du skal være ekspert på emnet, før
du kan holde et foredrag.

> Tak, gerne - det kunne jeg sagtens selv bruge (har skrevet et script eller
> to, men kunne godt bruge et par pointers alligevel...).

Også her har vi brug for talere, der tager fat i de folk, der lige har
fået installeret Linux og hjælper dem skridtet videre.

/Ole
--
Ved du nok om softwarepatenter? Ved du hvorfor _du_ bliver påvirket af dem?
http://www.sslug.dk/patent/foredrag