Re: [MOEDE] Foredrag til Hovedbib

On Fri, 17 Aug 2001, Thomas A.Frederiksen wrote:

> Debuterer gerne som foredragsholder, hvis Ole Tange kan overtales til
> at lede mødet.

Ikke noget problem.

> Eventuelle emner:
>
> *Grundlæggende brug af KDE, herunder personliggørelse af opsætningen.
>  Desuden Kmail, Knode og Konqueror (+ evt. Mozilla og Opera...).

Yes, lige noget for Hovedbib. Koffice kunne måske komme med etc.

> *Lidt bash, eventuelt, måske, hvis jeg lige kan finde ud af hvad HB-brugerne
>  får brug for at vide...

hmm, nok lidt for nørdet til Hovedbib. Den kunne vi bruge i SSLUG under
overskriften: "bash for dem der aldrig har skrevet et script"
men det kunne også være mere avanceret.

mvh/hans
--
1671 Microsoft Code Red II attacks