Re: [MOEDE] Foredrag til Hovedbib

Hanne Munkholm:

> Men var det ikke nærmere demo af programmer? Gimp,
> Abiword, StarOffice etc etc.

Jeg synes dog, det kunne være inspirende, hvis man i de eksempler, man
gennemgik, viser lidt fra Linux-samfundets verden.

Hvis man vil demonstrere f.eks. en epostklient, kunne man f.eks. stille
et spørgsmål til sslug@sslug (herunder selvfølgelig også
tilmeldingsproceduren (sådan svarer du på et brev).

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen              P L O M U S
Projektkoordinator       ------------------        Tlf:      20 94 62 34