Re: [MOEDE] Foredrag til Hovedbib

Ole Tange wrote:

> Anne Østergaard kom med et forslag om at folk skulle sige, hvad de mente,
> de havde lyst til at holde foredrag om på Hovedbiblioteket.
>
> Hermed giver jeg bolden op:
>
> Ole Tange: Gider ikke holde nogen foredrag på HB, men kan overtales til at
> være mødeleder.
>

> /Ole

Thomas A. Frederiksen:

Debuterer gerne som foredragsholder, hvis Ole Tange kan overtales til at
lede mødet.

Eventuelle emner:

*Grundlæggende brug af KDE, herunder personliggørelse af opsætningen.
 Desuden Kmail, Knode og Konqueror (+ evt. Mozilla og Opera...).
*Lidt bash, eventuelt, måske, hvis jeg lige kan finde ud af hvad HB-brugerne
 får brug for at vide...
*Andet ? (gode ideer, anyone?).

MVH

Thomas A. Frederiksen