Re: [MOEDE] Ændring og fortolkning af vedtægter

On 13 Aug 2001, Henrik Christian Grove wrote:

> Peter Toft <sslug@sslug> writes:
>
> Et lille kig på vedtægterne, afslører at vi ikke behøver at holde mere
> end et medlemsmøde pr. kalenderår (§4.3), så det der med at udnævne
> hyggemøder til medlemsmøder er faktisk unødvendigt.

jamen hov! Så er der jo ingen is på koen.

Kan det passe at det er noget vi har ændret tidligere,
så? Så der engang har stået at vi skulle have 4
medlemsmøder, men at vi allerede har lavet den
vedtægtsændring?

For det stod i hvert fald et eller andet sted engang.
Men jeg er ikke helt sikker på at det var i
vedtægterne.

/hanne