Re: [MOEDE] Demoday på Malmö Stadsbibliotek

Patrik:

> Preliminärt om Demoday på Malmö Stadsbibliotek
[...]

Jeg har brugt en stor del af teksten på:

   http://www.sslug.dk/demoday/2001-09-15/

> Om du har tid och lust att hjälpa till under någon av
> dagarna så skicka ett mail till mig
> (sslug@sslug) eller
> sslug-moede(sslug@sslug). Du behöver inte var
> någon Linux-expert men bör kunna hantera Linux
> tillräckligt bra för att visa lite. Det underlättar om
> ni tar med egna datorer, skärmar finns redan på plats.

Mit svenske er ikke så godt, men hvis bemandingen ser ud til
at blive lidt tynd kommer jeg gerne og hjælper (med mindre
der pludselig dukker et arrangement op i København).

Jacob
--
"There is nothing worse than having only one drunk head."