Re: [MOEDE] Symbion booket to mdr.

On Fri, 3 Aug 2001, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Peter:

> Jo (men det tror jeg egentlig også Hanne er).

Penge i SSLUG er IMHO noget kluns - hvad skulle vi med
dem? Vi har jo 10 danske og 10 svenske kr... som vi
ikke bruger.

tilmelding til vores møder synes jeg heller ikke vi
behøver - dog til install-fest er det meget praktisk.

"Nobody will ever need more than 640k RAM!"
                           -- Bill Gates, 1981
"Windows 95 needs at least 8 MB RAM."
                           -- Bill Gates, 1996
"Nobody will ever need Windows 95."