Re: [MOEDE] Symbion booket to mdr.

Hanne Munkholm <sslug@sslug> writes:

> Somme tider har vi end ikke planlagt hygemødet 14 dage
> i forvejen. Så kan man selvfølgelig tilmelde sig en
> "blind date"...

Den eneste grund til at lave tilmelding er om vi enten skal bruge M1
eller M4. Dette skal ske 14 dage i forvejen. Indtil nu mener jeg at
planlægningen af møder har været for løs til at kræve en tilmelding 14
dage i forvejen. Jeg mener heller ikke det nødvendigvis er ønskeligt
at have en fastere planlægning af møder.

Jeg vil i øvrigt sjældent planlægge så langt frem, især fordi min
anden tirsdagsaktivitet bliver planlagt fra uge til uge.

At tage penge, der ikke er begrundet i en egentlig udgift for SSLUG,
mener jeg er et skråplan for sslugs økonomiske status. (Mon ikke at
kasseren er enig med mig i det?)

--
http://peter.makholm.net/