Re: [MOEDE] Symbion booket to mdr.

On Thu, 2 Aug 2001, Hans Schou wrote:

> Skal vi lave en tilmeldingsside, så hvis der kommer mange kan vi lave det
> om til M1?

Hvad siger I andre her på sslug-moede? Skal vi til at køre med
tilmelding til hyggemøderne?

Hans, hvor længe i forvejen skal man tilmelde sig, for at det
kan laves om til M1?

Personligt er jeg bange for at jeg nok ville glemme at
tilmelde mig de fleste gange, og så bare dukke op
alligevel. Medmindre jeg blev smidt ud ved døren :(

Men måske er de fleste SSLUG'ere mere organiserede end mig?

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

"OS Wars: Luke, Use the Source!"