Re: [MOEDE] Hvem skal med til Malmø

> Rigtigt. Og jeg er temmelig sikker på at Grove og Makholm
> også kommer.

Javel, javel. Det er jeg temmelig sikker på at jeg ikke gør. Jeg har
lige en cykel, der lige skal bruges en mandetime eller tre på at gøre
istand, inden jeg cykler til Kullaberg fredag morgen for at bruge
weekenden på at klatre.

Jeg ville egentligt have gjort det idag, men jeg blev opholdt af
arbejdsrelevante ting.

--
http://peter.makholm.net/