Re: [MOEDE] Hvem skal med til Malmø

Hanne:

> Så jeg ville lige høre med det sammen, hvem der skal med
> til Malmø? Jeg går ud fra at Jacob skal...

Rigtigt. Og jeg er temmelig sikker på at Grove og Makholm
også kommer.

Jeg regner med at tage toget 17:20 fra Kbh. H (17:28 fra
Tårnby).

> Jeg kan godt snakke om Red Hat's "kickstart", hvis der
> er en der har en bærbar med, hvor det er installeret.

Jeg har lige installeret "mkkickstart-2.3-1.noarch.rpm" på
min maskine.

Jacob
--
"I am an old man now, and when I die and go to Heaven there are two matters
 on which I hope enlightenment. One is quantum electro-dynamics and the