Hvem skal med til Malmø

Jeg er på konference hele dagen i morgen (det der skole noget
ude i Bella center - se sslug-uddannelse hvis du vil vide
mere), og er derfor off mail.

Så jeg ville lige høre med det sammen, hvem der skal med til
Malmø? Jeg går ud fra at Jacob skal...

Jeg kommer derover, men ved endnu ikke om jeg kommer til
spising - afhænger af hvor spændende konferencen er. Jeg
kommer på på Tårnby station. Hvad tid tager I andre/du (hvis
det kun er Jacob) over?

Jeg kan godt snakke om Red Hat's "kickstart", hvis der er en
der har en bærbar med, hvor det er installeret. Jeg når ikke
at forberede noget så jeg skal bruge en maskine hvor det er
på.

Hvis programmet er fyldt op kan jeg også bare snakke om
det en anden gang eller slet ikke.

--
Hanne Munkholm      -o)
                    /\        http://geekgirl.dk

Det virker på en eller anden måde absurd at det anses for god tone at sige
at "vi har sundheds/skole/social..-systemet for at give erhverslivet gode
konkurrence vilkår", mens det anses for samfundsomstyrtende at foreslå at
"erhverslivet hovedopgave er at financiere velfærdssystemer".
-- Sune Rastad Bahn