Re: [MOEDE] database Arrangement HOWTO

On Thu, 11 Mar 1999, Hans Schou wrote:

> Jeg var inde og kikke, men min gamle browser gik ned (og tog tre mails
> med jeg ikke havde sendt).
>
> Ud fra din tegning, tror jeg ikke den duer.
> Hvordan får jeg en samlet liste over udstillere der er blevet kontaktet,
> men skal kontaktes igen?
> Samlet liste over de stande der er besat?
> Hvilke offcials har hvilket ansvarsområde?
>
> Det ligner mere en diskutionsgruppe end et styringsværktøj.
> Jeg tror en database er løsningen.

Hvis vi har skitet i en database er de andet nemnt at lave...

Ska vi sætte en gruppe sammen der ska lave de?
Vill de mennesker der vill være med være venlige at maile mig.
Skriv [HOWTO] i subject så har jeg nemere for at finde de..

> --
> best regards
> +-------------------------------------------------------+
> ! Hans Schou,      Hamletsgade 4-201,     DK-2200 Kbh N !
> ! Fax : +45 3391 5310             Phone : +45 3586 1266 !
> ! mailto:sslug@sslug             http://www.schou.dk !
> "WWW means Windows won't win"
> 				-- Mark Jarvis, Oracle

/Lars
Student at Department of Computer Science
University of Copenhagen
http://www.diku.dk/students/larsj/