Re: [MOEDE] database Arrangement HOWTO

Hans Schou skrev:

> Der er ingen database nu. Min personlige holdning er at syestemet
> er vigtigere end hvilken database man bruger. MySQL er en mulighed.
> Apache/PHP er en mulighed. Det skal ihvertfald være web-baseret.
>
> Problemet er at os der styre on99 har brug for et system at kommunikere
> med hinanden i. Det gælder udstillere, resourcer, ting vi skal skaffe,
> tilmelding, talere (planlægning af rejser for der kommer lang vejs fra).
> Da det tager tid at planlægge, skal systemet kunne håndtere flere
> udstillinger/installfest's ad gangen.

Hvorfor ikke bare sætte et Forum system op lige som på www.Netcoders.dk
hvor der er flere små diskkutionsforums med hvert en overskrift!
så kunne der jo så være:
Fælles forside
    |--ON99
    |    |---Sponsorere
    |    |      |--Jeg har fundet...
    |    |              |--Jeg har fundet...Fedt
    |    |---Udstillere
    |    |---Tilmeldinge
    |    |---osv.
    |    |---osv.

    |--ON2000 (hva ved jeg :)
    |    |---Sponsorere
    |    |---Udstillere
    |    |---Tilmeldinge
    |    |---osv
    |    |---osv

Det er SVJV ret simpelt at sætte op, og det er rimeligt overskueligt!
På den måde kræver det så bare at officials(eller hvem det nu er!) går
ind på siden, finder det emne du nu beskeftiger sig med, og fører sig
ajour med den!
Mere enkelt kan det da næsten ikke blive!

--

MVH
sslug@sslug