Sv: Sv: [MOEDE] Arrangement HOWTO

-----Oprindelig meddelelse-----
Fra: Keld J|rn Simonsen <sslug@sslug>

>jaja, vores åbne intranet.  - jeg mente det vi har til vores interne
>organisation. Selvfølgelig skal det være tilgængeligt for alle.

Nej nej nej nej - det skal være åbent for alle = hele verden. Og ikke alle
SSLUGer.

Den skal med tiden være en del af LDP.

De herligste hilsner

Claus Sørensen         P L O M U S      Tlf:   44 66 24 16
Projektkoordinator    -------------     Fax:   44 66 25 16
Nøddelunden 110       professionelt     Email: sslug@sslug
DK-2765 Smørum            Linux         Web:   www.plomus.dk