Re: [MOEDE] database Arrangement HOWTO

On Wed, 10 Mar 1999, Claus Sørensen wrote:

> [...]

intranet == styregruppe-on99 ?

> Nej Keld - vi skal være åbne. JEg tænker bedst på dansk - derfor er den
> dansk nu - men den kan sagtens blive til en rigtig HOWTO ;v)

Skal vi ikke starte med at lægge den på www.on99.dk?

En ting mere til listen:
Billeder af installatørerne

> Den skal ud på nettet - til hele verdenen.

Jeg snakkede med en databasehej igår omkring at lave en database til
alle de opgaver der er omkring www.on99.dk.
Problemet er TID TID TID!

Det er meget godt med en liste, men hvem tager sig af hvad?
Findes der allerede en database til formålet?
Det kunne gøre det mere overskueligt.

mvh/hans