Re: [MOEDE] FINN jeg glemte min taske! (installfest eller i Finnsbil)

On Tue, 9 Mar 1999, Jakob Hilmer wrote:

> Hej sslug'er
>
> Jeg savner min taske (Fjeldræven blå) jeg glemte den enten i vores normale
> mødelokale i symbion (M4 tror jeg det hedder). Eller en bil som ejes af
> en der hedder Finn, som jeg hjaelp med linux, hvorefter han kørte mig til
> stationen.

Vi fandt (mindst) Et sæt nøgler, et par kuglepenne, en omformer (til
laptop?) - alt er afleveret til DKUUG's sekretariat som har åbent i morgen
igen.

--------

Jeg vil gerne takke alle jer som gjorde en stor indsats for at installere
og i øvrigt holde sammen på det hele.

FLOT - jeg er rigtig glad for det!!!!!

(Og vi endte i 21:00 tv-avisen
http://129.142.20.41/nsapi.dr/newton/TVA_indslag/tva_indslag.exe?dag=tirsdag&tid=2100)

So, if anybody wants to have hardware sent to them: don't call me, but
instead write your own unix operating system.  It has worked every
time for me. (Linus Torvalds)