FINN jeg glemte min taske! (installfest eller i Finns bil)

Hej sslug'er

Jeg savner min taske (Fjeldræven blå) jeg glemte den enten i vores normale
mødelokale i symbion (M4 tror jeg det hedder). Eller en bil som ejes af
en der hedder Finn, som jeg hjaelp med linux, hvorefter han kørte mig til
stationen.

Mit bud er at jeg glemnte den i bilen.

Undskyld dette misbrug af maillisterne (men jeg SAVNER min taske!)

--
mvh. Jakob Hilmer
Rektorparken 14, 1.th