Det er HEEELT vildt!

En af fordelene ved at have et specielt efternavn er, at folk kan
huske det.  Jeg er blevet ringet op nogle gange her til aften af folk,
der vil høre mere om hvad det egentlig er, der foregår i morgen aften
- så jeg har givet dem informationer om hvor og hvornår de skal møde
op.

En af dem kommer med en Mac, som han godt vil have installeret Linux
på. Han har selv en CD - er der nogen, der har forsøgt sig på den
platform ?

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<sslug@sslug> |  who try to create foolproof software and the