Re: [MOEDE] Tilmelding nødvendig? (Was: Install starter 19:00)

> Lars:

> Det håber jeg ikke (jeg har ikke meldt mig til - bortset fra
> det med at være "dørmand" og medbringe plastic-krus).

Nej, tilmelding er ikke nødvendig, men vi beder pænt om at folk tilmelder sig
så vi har en chance for at gætte hvor mange mennesker der kommer.

Jeg tror ikke der kommer mange der ikke er tilmeldt. Måske 20. Så det er nok
lidt overkill med en seperat indgang til dem

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

In accord to UNIX philosophy, PERL gives you enough rope to hang yourself.
 - Larry Wall, Randal Schwartz: Programming Perl (aka the Camel Book)