Re: [MOEDE] Installation (var Re: Status 9/3)

> ------ =_NextPart_000_01BE6692.2DBEF420
>
> Jeg mener at vi godt kan undvære netværk. Med CD'er skulle det være nok !
> Det er kun til maskiner der ikke har CDROM drev det er nødvendig. Kan vi
> ikke sætte lokal netværk mellem et par maskiner ? Comment please ?

Ja. vi kan godt undvære. Med 60+ maskiner der skal installeres er der
alligevel ikke meget tid til at surfe på nettet :)

> Vedr. antal maskiner der skal installeres ville det være rart at vi
> f.eks. søndag har et estimat for antal (giver antal CD'er og boot disketter
> vi skal bringe).

Det laver vi så. Men mange af dagens maskiner kan jo boot direkte fra
cd'en. Og det kan vi ikke se ud af tilmeldingerne.

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

"Whoa...I did a 'zcat /vmlinuz > /dev/audio' and I think I heard God..."