Re: [MOEDE] Følgende maskiner skal installeres den 9/3

Peter skriver:

> I indgangen den 9/3 bliver der følgende besætning :
>
> Ulrik Mailand <sslug@sslug>
> Preben Bille Brahe <sslug@sslug>
> Jacob Sparre Andersen <sslug@sslug>
> Kenneth Geisshirt <sslug@sslug>
>
> Jeg laver udskrifter af tilmeldingerne mandag aften til jer fire.
Hvis vi vil være helt up to date, kan jeg lave lister lige inden jeg går fra
arbejde tirsdag. Men dybest set gør det vel ikke den store forskel.

> Installere - mange (var ude på mail igår)
> Kristian og Keld ser i høj grad på de bærbare.

> Folk skal også have forlængere med. Kristian mailer dette ud til folk.

Jeg regner med at gøre det søndag.

> Jeg har et 60++ maskiner noteret til installation.
>
> Med hensyn til de bærbare, så er det klogt om vi allerede nu kan forudse
> problemer ud fra modellerne. Ved I at der er problemer så skriv lige til
> sslug@sslug
>
> (Der en nok også en Alpha til Kristian)
>
> ALPHA UDB 166 MHZ

Hvor kommer den fra? Den står da ikke på min liste.
Har den CD-DREV? Eller skal vi installere fra nettet?

Jeg finder lige den der side om linux på bærbare. der er nogle ret fede tips.

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

Linux - because a PC is a terrible thing to waste