Re: Status 9/3

> > Bo Folkmann får styr på lokaler til os.

Der er bestilt lokale i Atriumgården. Så det er OK. Jeg kunne godt tænke
mig et start tidspunkt, for at sikre at vi har tid til det "grove"
kabler, borde, stik osv. Jeg mener vi har lokalet fra kl. 18.00 er det
OK, eller skal vi have det før?

> Bo, kan du også få en internet linie, 10 mbit?

Du kan henvende dig til Symbion - Claus, som kan etablere en forbindelse
fra vores Server Campen via Symbions interne net til et lokalstik. Vi
har gjort det før til M4 sidste år, i forbindelse med Linux 98 og
Installfesten, men der var ingen der brugte det!

Det koster naturligvis penge.

Hilsen Bo

DKUUG, Bo Folkmann, Fruebjergvej 3
2100 København Ø, Tlf. 39 17 99 44