Re: [MOEDE] Status 9/3

On Wed, Mar 03, 1999 at 11:33:23PM +0100, sslug@sslug wrote:
> Vil det være en ide, at jeg laver en stak boot-disketter på forhånd?
>
> I så fald: Kan nogen bekræfte, at flg. er de rigtige images?
> ftp://sunsite.auc.dk/mirrors/ftp.redhat.com/pub/redhat/redhat-5.2/i386/images/boot.img

Brug hellere den opdaterede disk i stedet:
ftp://sunsite.auc.dk/mirrors/ftp.redhat.com/pub/redhat/updates/5.2/images/i386/boot.img

--
Henrik Storner     | "Software engineering is a race between engineers
<sslug@sslug> |  who try to create foolproof software and the
                   |  universe which is trying to create bigger fools.
                   |  So far, the universe is winning..."

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:26 CEST [an error occurred while processing this directive]