Re: [MOEDE] Status 9/3

On Wed, 3 Mar 1999, Peter Toft wrote:

> Pizza kl. 17:15 på hjørnet af Tagensvej/Haraldsgade.

OK

> Følgende kommer og hjælper (sikkert mange installere)

+ mig

> Vi har 120 Red Hat 5.2 CDROM'er og ca. 200 SuSE 6.0 skiver. Vi skal bruge
> floppy disks og to maskiner til at lave floppy disks på.
> Hvem tager disketter med ?

Jeg kan snuppe en stak affaldsdisketter med samt en bærbar.

> Kan Kelds og Kristians bærbare maskiner bruges til at lave
> floppy disks på?

Min kan i hvert fald - har ovenikøbet CD-ROM. Vil det være en ide, at jeg
laver en stak boot-disketter på forhånd?

I så fald: Kan nogen bekræfte, at flg. er de rigtige images?
ftp://sunsite.auc.dk/mirrors/ftp.redhat.com/pub/redhat/redhat-5.2/i386/images/boot.img
ftp://ftp.suse.com/pub/SuSE-Linux/6.0/disks/eide01

/Ole