Re: [MOEDE] Re: Status 9/3

On Wed, Mar 03, 1999 at 11:17:52PM +0100, Keld J|rn Simonsen wrote:

> Min kan.

> Bo, kan du også få en internet linie, 10 mbit?

Jeg kan tage nogle kabler (UTP) og et antal (nok ikke så mange) 10/100 hubs med,
hvis det kan bruges.

Der er vel efterhånden en del der har netkort i deres 'putere.

Så skal vi bare lige have sat NFS server op på en af Claus' notebooks !   :)

: sslug@sslug  : And I see the elder races,         :
:.........................: putrid forms of man                :
:   Jakob Østergaard      : See him rise and claim the earth,  :
:        OZ9ABN           : his downfall is at hand.           :