Re: [MOEDE] Status 9/3

Peter:

> Følgende kommer og hjælper (sikkert mange installere)

Ulrik Dickow har også truet med at give en hånd med ved install-tingen. Vi
prøver at nå Pizza-spisningen.

> --------------
>
> Vi har 120 Red Hat 5.2 CDROM'er og ca. 200 SuSE 6.0 skiver. Vi skal bruge
> floppy disks og to maskiner til at lave floppy disks på.
> Hvem tager disketter med ?
>
> Kan Kelds og Kristians bærbare maskiner bruges til at lave
> floppy disks på?

Ja, men så har den ikke noget CD-drev :( Måske kan den undvære. Hvis jeg får
min nye (gamle) alpha færdig tager jeg den med. Den har standard floppydrev.

> Vi skal installere 75 maskiner og der skal sikkert laves 25 floppydisks
> til at boote på (resten kan sikkert boote på CDROM).
>
> Kristian kan sikkert lokkes til at maile ud på lørdag til alle som har
> tilmeldt maskine at de skal have taget backup i forvejen og tage
> forlænger ledning med (en lang + en fordeler).

OK

/kristian

--
Kristian Vilmann - sslug@sslug

Disclaimer -- These opiini^H^H damn! ^H^H ^Q ^[ .... :w :q :wq :wq! ^d ^X ^?
exitX Q ^C ^? :quitbye CtrlAltDel ~~q :~q logout save/quit :!QUIT ^[zz
^[ZZZZZZ ^vi man vi ^@ ^L ^[c ^# ^E ^X ^I ^T ? help helpquit ^D ^d !! man
help ^C ^c :e! help exit ?Quit ?q CtrlShftDel "Hey, what does Stop L1A d..."