Re: [MOEDE] Install fest den 9/3

Hvis der er brug for flere folk vil jeg gerne melde mig.

Jeg kan nok hjælpe med installation, selv om jeg ikke er nogen haj, så har jeg
da installeret 10+ maskiner, og burde kunne hjælpe med de almindelige
installationer.

Er der ellers brug for hjælp?

Crowd control?
Udsmider?
Kaffe kuli?

Hvis der er behov, kan jeg medtage en 9 ports 10 mb hub, og et par kabler ?!

MVH

Søren