Re: [MOEDE] Install fest den 9/3

On Sat, Feb 27, 1999 at 08:47:00PM +0100, Peter Toft wrote:
> Vi starter denne gang 18:30 og pizza skal vi vist have lidt bedre styr på
> denne gang - den stakkels gut vi var hos sidst vil lure lidt hvis 50 folk
> lige skal have pizza. Vi skal have folk til at hjælpe, og som orker at
> komme til Symbion 18:00.

Denne gang må det kunne lykkes for mig ikke at opdage symbion mødet kl. 18:45 på
arbejdet...    :)

Jeg regner med at være i symbion kl. 1800.  Jeg vil helst undgå installations-
halløjet, men hvis der mangler folk, så er jeg da frisk.
Mangler vi hubs til nettet skulle jeg nok kunne allokere en enkelt 10/100 fætter
eller hvor mange vi nu skal bruge.

Ses !

: sslug@sslug  : And I see the elder races,         :
:.........................: putrid forms of man                :
:   Jakob Østergaard      : See him rise and claim the earth,  :
:        OZ9ABN           : his downfall is at hand.           :