Re: [MOEDE] Saker för den 23/1

Martin Wahlen wrote:
> Hejsan: Vad behöver vi göra före den 23/1?
>
> 1. Program + Pressrelease med programmet
> 2. Posters/afficher till att sätta upp på ställen
> 3. Biljetter? Köpa en bunte? Som förra gången?
> 4. Teknik
>         1st HUB med mycket portar
>         Ström
>         Server för installation (NFS?)
>         OH (finns på kajen)
> 5. Sätta upp stolar, bord (Görs på fredagen)
> 6. Dekorera väggar etc
> 7. Organisera eventuell donations insamling (till svenskt domännamn).
> 8. Titta på mina stavningsförbättringar till stadgarna.

Jag ställer gärna upp dels med min tid fre&lör, men även
med visst 'ekonomiskt bistånd' om det behövs för någon av
ovanstående punkter. Jag kommer inte att kunna hjälpa till
med det praktiska innan fredagen den 22/1, då jag befinner
mig ute hos Ericsson i Lund från tidig morgon till sen kväll
varje dag. Punkt 5-6 kan jag hjälpa till med och om du
antingen skickar stadgarna till mig eller publicerar dem på
webben så kan jag titta närmare på dem också.

Mvh,
/Micke
Michael Nordström     | E-mail: sslug@sslug
Sigma Exallon Systems | Phone : +46 40 249927
Network Applications  | Fax   : +46 40 249950

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:25 CEST [an error occurred while processing this directive]