RE: [MOEDE] Saker för den 23/1

On Tue, 12 Jan 1999, Ole Vilmann wrote:

> Martin,
>
> Hvordan med install fest. Er den aflyst eller skal vi som
> sædvanligt gøre noget der ?
> Jeg har blanketter der afskriver os fra ansvar. Jeg har også
> nogle RedHat 5.2 skiver.
> Jeg vil gerne være med og tage ansvar for dette.

godt Ole !
Der er installfest om formiddagen.
Der kommer et bedre program snart, men se hvad vi tænkte i den
sslug-annonce mail der røg ud fra Keld for et par dage siden.

;-)

OS Wars: Luke, Use the Source!

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:25 CEST [an error occurred while processing this directive]