Re: [MOEDE] Saker för den 23/1

Martin Wahlen wrote:

> Hejsan: Vad behöver vi göra före den 23/1?
>
> 1. Program + Pressrelease med programmet
> 2. Posters/afficher till att sätta upp på ställen
> 3. Biljetter? Köpa en bunte? Som förra gången?
> 4. Teknik
>         1st HUB med mycket portar

Glöm ej TP kabel :-)
Koax kan jag ställa upp med vid behov.

>         Ström

Tror att Martin har en av mina strömuttag/grendosor :-)
Jag har fler...

>         Server för installation (NFS?)

Kan ställa upp med min maskin. Funkade bra sist trots att den inte
nyttjades så värst mycket :-(

>         OH (finns på kajen)
> 5. Sätta upp stolar, bord (Görs på fredagen)
> 6. Dekorera väggar etc

ovan kan jag hjälpa till med..

--

/Jocke

ICQ uin: 3939304

***     Linux..... The choice of a thinking generation     *****

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:25 CEST [an error occurred while processing this directive]