Re: [MOEDE] 12.januar / HauppageTV

Frank Damgaard wrote:

> Sidst lykkedes det ikke at vise HauppageTV der fungerede.
> Hvis der er interesse så kan jeg låne min brors PC
> og tage den med. Der fungerer Hauppage TV.
> Det kræver dog at nogen taget en VGA-LCD-overheadfremviser med da
> jeg  ikke har lyst at slæbe på en 15" skærm.

Er der nogen der tager sådan en VGA fremviser med?, ellers
giver det ikke megen mening i at forsøge atr vise HauppageTV :)

--
mvh Frank Damgaard
sslug@sslug | sslug@sslug | sslug@sslug |fido  2:236/15.2

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:25 CEST [an error occurred while processing this directive]