Re: [MOEDE] Mötet den 23

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Det skal bare ikke være nemt for mig, hvad? :-)
>
> Er der nogen der vil give mig en reference til noget information om
> hvordan, hvor og
> hvornår man kan høre ESR i DK omkring medio/ultimo januar?

Bare rolig, der kommer nærmere besked om planen så snart det er
nærmere afklaret.
Foreløbig er ønskerne at ESR er til SSLUG mødet på kajen (Malmö) 23/1,
FLUG (Odense) 24/1 og DKUUG (Kbh.) 25/1.

Men det skal nok blive annonceret så snart en mere endelig plan
er færdig :)

--
mvh Frank Damgaard
sslug@sslug | sslug@sslug | sslug@sslug |fido  2:236/15.2

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:25 CEST [an error occurred while processing this directive]