Re: [MOEDE] Mötet den 23

Mads Bondo Dydensborg <sslug@sslug> writes:

> Er der nogen der vil give mig en reference til noget information om
> hvordan, hvor og
> hvornår man kan høre ESR i DK omkring medio/ultimo januar?

På http://www.dkuug.dk/ under pressemeddelser. Foredraget foregær den
25. Januar.

--
Peter er den mindst gamle af de gammeldags usenettere, og moderator på
den eneste modererede gruppe i dk.*, so there.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:25 CEST [an error occurred while processing this directive]