Nautilus og NAS

Hejsa

Jeg har en NAS fra Synology. Det er en DS107.
Jeg vil gerne kunne tilgå den fra Nautilus, som er min primære filmanager.
Jeg kan ikke umiddelbart få den til at dukke op under "Steder" i Nautilus.
I Windows 7 ligger den automatisk under netværk - jeg har i hvert fald ikke gjort noget for det.
I Dolphin (i Ubuntu 10.10) ligger den også automatisk under netværk.
Hvad kan jeg gøre for at det også automatisk sker i Nautilus?
Jeg vil gerne undgå at skulle åbne et ftp-program, for at jongelere rundt med filer.
Lige nu sker det på en lidt åndssvag måde.
Jeg åbner NAS'ens ftp-side i Firefox. Browser til en musikfolder og vælger en mp3-fil. Firefox prøver at streame den - men det virker aldrig - og så er det, at der dukker en ny folder op på skrivebordet. Folderen hedder noget i retning af "ftp som admin på og-så-Nas'ens-ip-adresse".
Derefter ligger min server i Nautilus.
Hvad kan jeg gøre?

Hilsen
Martin :-)
Ubuntu 10.10 og Nautilus 2.32.0

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]