Re: [MISC] Transformere Text/Hex fil om til et billede

2011/2/11 Michael Schmidt <sslug@sslug>:
> Jeg har modtaget en fil, der skulle være et embedded billede, som jeg er
> blevet bedt om at modificere så det passer ind i farvepolitikken der hvor
> det skal bruges.
> Problemet er bare at jeg sidder med en lille fil, der ser ud til udelukkende
> at være hex-kode.
>
> Hvordan for jeg transmogriffet en hex-streng om til et billed format jeg kan
> editere?

Kunne det være noget PPM ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Netpbm_format

Har du prøvet om programmet "file" kan genkende filtypen ?

Hilsen
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]