Re: [MISC] Erfaringer med SixXS?

Donald J Axel <sslug@sslug> writes:

> Request tunnel: SixXS Approval (Complete)
> The request has been handed over to SixXS for approval.
> [...]
> Endpoints not responding to ICMP will be rejected.
>
> Hvad har jeg mon nu rodet mig ud i :-)

Er det et trick-spørgsmål?

Personligt har jeg bedre erfaring med HE.net's tuneller. I hvert fald
den gang jeg bruge SixXS var de ret tunge at danse med hvis der gik
noget galt.

Det ville selvfølgelig være bedre om man kunne få det native.

//Makholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]