Re: [MISC] Nautilus og NAS

Den 13-02-2011 22:44, Martin Jochimsen skrev:
> Hejsa
>
> Jeg har en NAS fra Synology. Det er en DS107.
> Jeg vil gerne kunne tilgå den fra Nautilus, som er min primære filmanager.
> Jeg kan ikke umiddelbart få den til at dukke op under "Steder" i Nautilus.
> I Windows 7 ligger den automatisk under netværk - jeg har i hvert fald ikke gjort noget
> for det.
> I Dolphin (i Ubuntu 10.10) ligger den også automatisk under netværk.
> Hvad kan jeg gøre for at det også automatisk sker i Nautilus?

Dvs jeg formoder din NAS anvender SMB (windows fildeling)
siden det virker i windows under netværk (=SMB)

at den ikke dukker op automatisk skyldes måske en mindre fejl i
opsætningen af NAS på dit LAN ?

Har du i adresselinie i nautilus prøvet:
smb://192.168.1.123/       # erstat LAN IP med din NAS's IP på LAN

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-03-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]