Re: [MISC] Pengene for ubrugt windows tilbage

15. jan. 2011 20.14 skrev Klaus S. Madsen <sslug@sslug>:

> Hmm... Den holder formentlig ingen steder, netop fordi PHKs aftale var
> imellem 2 virksomheder, og din vil være imellem virksomhed og forbruger.
>
> Men en anden ret vigtig ting, er at sagen fra Politikken drejer sig om
> Vista, og formuleringen i EULA'en er blevet ændret imellem Vista og
> Windows 7, så det er tydeligt at det er en refusion af hele maskinen der
> er tale om.
>
> Så hvis du skal have glæde af det, skal du ud og finde en gammel maskine
> ;-)

Min maskine er en T61 købt med Vista i 2008. Hvis bare jeg havde en
win7 licens ville jeg da smide det på den fælles stationære derhjemme,
i stedet for XP som det kører nu. Men det er vist noget med at det må
man heller ikke ?!?

mvh
Folmer

> --
> Med venlig hilsen
>        Klaus S. Madsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]