Re: [MISC] Pengene for ubrugt windows tilbage

On Fri, Jan 14, 2011 at 23:23:24 +0100, Folmer Fredslund wrote:

> Personlig forespørgsel, så jeg har ikke noget link. (burde jeg måske
> lige have nævnt)...

Hmm... Den holder formentlig ingen steder, netop fordi PHKs aftale var
imellem 2 virksomheder, og din vil være imellem virksomhed og forbruger.

Men en anden ret vigtig ting, er at sagen fra Politikken drejer sig om
Vista, og formuleringen i EULA'en er blevet ændret imellem Vista og
Windows 7, så det er tydeligt at det er en refusion af hele maskinen der
er tale om.

Så hvis du skal have glæde af det, skal du ud og finde en gammel maskine
;-)

--
Med venlig hilsen
	Klaus S. Madsen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]