Re: [MISC] Pengene for ubrugt windows tilbage

Donald J Axel <sslug@sslug> writes:

> Hvis PHK ikke var erhverv, burde han kunne nagle leverandøren
> på at love et i skrift og noget andet pr. tlf, eller hvad?

Begge afgørelser giver udtryk for at leverandørens fortolkning af
EULA'en kan være berettiget. Så det vil jeg ikke umidelbart mene.

//Makholm

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]