Re: [MISC] Pengene for ubrugt windows tilbage

On Fri, 28 Jan 2011 22:16:48 +0100
Steen Jensen <sslug@sslug> wrote:

> Såvidt jeg har forstået, har Poul-Henning Kamp i forvejen rettet
> henvendelse til Lenovo og forespurgt, hvorvidt han kunne få
> pengene tilbage og fået nej. Hvis han så alligevel køber den, er
> han i "ond" tro.
>
> Hvis du kan bevise, at en sælger har lovet mere end bukserne kan
> holde, har han været i ond tro, og du vil til enhver tid vinde en
> sag.
Ja, sådan må det være (det vender den anden vej). Jeg er godt
klar over at PHK sådan set har brændt den af, da han ringede
først, især hvis han også indrømmer det bagefter .-) Ellers
burde det jo være den skriftlige aftale, som er bindende.

Hvis jeg tænker det igennem igen, så vil det sige, at man kunne
medbringe et autoriseret spionkamera og tre vidner når
ejendomsmægleren siger, at det hus ikke ligger på en tidligere
losseplads eller - som i nærværende tilfælde - hvis
computer-forhandleren siger "ja, den skriftlige aftale gælder skam,
du kan godt få pengene tilbage for MS-styresystemet"

Hvis PHK ikke var erhverv, burde han kunne nagle leverandøren
på at love et i skrift og noget andet pr. tlf, eller hvad?

--
Donald Axel <sslug@sslug>

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2011-02-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]