Re: [MISC] Google søgning med forkert link til søg eresultat

On 5/5/10, Martin Berg <sslug@sslug> wrote:
> Jeg har fået en forespørgsel fra min far om google, som
> efterlader mig som et større spørgsmålstegn (som i: hvordan
> kan det lade sig gøre).
> Måske der er en af jer, som ved, hvad der foregår ?

La meg gjette - Siten kjører ett eller annet med Microsoft og
når Google søker rundt på nettet finner de denne og av den grunn at
den er krasjet
blir søket denne feilsiden.

Hva søkte din far på i Google?

Mvh
Jim Oksvold

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]