Eee pc 901 og "old or broken" batteri

Hej !

Har nogen tid at give et råd?

Et nyt batteri koster en tusse! Så nok var notebokken relativ billig men
halvandet år for
en bærbar(notebook) er altså ikke meget. Min 7 år gamle Z7 bærbare kører
endnu.
Er notebooks hardware af dårligere kvalitet?
Har andre lignende erfaringer?

Mit krav til en ny notebook er (nogenlunde) samme dimenisoner som Eee pc901
men gerne med
udskiftelig SSD.

Ved nogen om den nyligt frigivne Ubuntu 10.04 nemt tilslutter sig et
trådløst netværk såvel
lokalnetværket som det globale bredbånd via USB stick (uden omveje via fx
E51 som modem)
sådan at jeg kan installere Ubuntu 10.04 på Eeee pc 901, hvis jeg vælger at
købe nyt batteri?

På forhånd tak

Poul

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]