Google søgning med forkert link til s øgeresultat

Jeg har fået en forespørgsel fra min far om google, som
efterlader mig som et større spørgsmålstegn (som i: hvordan
kan det lade sig gøre).
Måske der er en af jer, som ved, hvad der foregår ?

Det drejer sig om at man ved søgningen efter "service" og
"handlingsplan" bl.a. får et hit, som har overskriften
"service-fejl, handlingsplan, kundeservice".

I linkteksten (nederste linie i søgeresultatet, til venstre
for "Cached") står der det forventede (og korrekte) link:

   www.marketingsite.dk/servfejl.htm

Hvis man trykker på den øverste linie i linket (overskriften)
havner man imidlertid på:

   www.marketingsite.dk/index.htm/servfejl.htm

Der er altså kommet et uvedkommende index.htm ind midt i URL'en
- hvilket selvfølgelig afstedkommer en fejl.

Det har været korrekt før - men er sjovt nok skiftet inden for
den senere tid efter en "diskussion" :-) mellem web-administrator
og et firma omtalt på siden.

Det ligner ikke en google blacklisting, og jeg vil gerne finde
ud af, hvordan det er sket - og mest af alt, hvordan det
rettes op (jeg har allerede sendt min far i retning af google) ?

Med venlig hilsen

Martin Berg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2010-06-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]