Re: [MISC] SMTP problem, TDC/Yousee

Mogens Dybæk Christensen wrote:

Da jeg var modem bruger blev man bedt om at skifte til den, formentlig
fordi de havde mange inficerede kunder. Det var også den deres webside
anførte. Den har jeg så kørt videre på.

Med modem mener du formentlig det såkaldte 'kabelmodem' som via et skillefilter tilsluttes kabeltv-antennen.
Det har jeg haft i 4 år, og er aldrig blevet bedt om at skifte smtp server.
Min tvantenne er en fællesantenne i en etageejendom. Det er TDC, der ejer antennanlægget; jeg ved ikke om det betyder noget Jeg kan ikke finde en webside, hvor TCD-kabeltv (YouSee) anfører noget om smtp server.

--
Med venlig hilsen

Jørgen Heesche
mailto:sslug@sslug