Re: [MISC] Er det ved at være slut med at brge Linux til Danske Bank netbank?

On Sat, 09 Feb 2008 17:53:52 +0100
"E. Sjørlund" <sslug@sslug> wrote:

> Jeg har samme OK installation, og DanskeNetbank virker ikke med den.
> Håber at de får rettet fejlen i løbet af weekenden, det er så træls at
> skulle ud og finde en anden bank fungerende og sikker netbank.
>
> PS. Skidtet virker heller ikke under Windows/Firefox, min Explorer skal
> have noget java installeret, og det link DanskeBank har lagt til det
> formål virker heller ikke.

Samme problem her efter begyndelsen af Februar.

Jeg har slet ikke kunnet få Firefox på Linux til at køre
bankforretninger med Danske Netbanks nye system.

Jeg har en enkelt gang kunne etablere en session med en Microsoft
Explorer-7.0, men efter første bank-session (med active-card) fik jeg
ikke mulighed for at taste ind i feltet "bruger-id".

Jeg har ikke haft tid til at finde en anden løsning, men jeg er næsten
parat til at skifte bank. Der er desværre bare ikke nogen andre,
som er meget bedre, så vidt jeg har forstået.

VH/Donald

--
Donald Axel <sslug@sslug>
http://d-axel.dk/blox